
Du bør jevnlig sjekke teksten som beskriver tilbudet ditt på profilsiden din. Dette er siden som potensielle kjøpere og brukere/pårørende bruker for å sjekke hvilke tilbud som finnes.
Slik fikser du dette!
Dette fikser du når du er innlogget i revisjonsløsningen – se under “registrer ditt tilbud”.
- Korrekt beskrivelse
Har du korrekt beskrivelse av tilbudet ditt? Aktiviteter? Arbeidstrening? - Målgruppen din
Få frem hvem som er som målgruppen din. Skoleetaten eller Helse- og omsorgtjenesten i kommunen? Barnevern? NAV?
- Riktig kontaktinformasjon
Er kontaktinformasjon og eventuelle egne nettsider og facebooksider korrekte?
- Sjekk adressen!
Det vi ser i databasen er at noen har forskjellig navn på IPT-tilbudet sitt enn det gårdsnavnet som er registrert med i BRREG. I noen tilfeller er det også registrert postboksadresse og faktisk i noen tilfeller kartkoordinater. Derfor er det fint at du sjekker og eventuelt skriver inn besøksadressen når man beskriver tilbudet sitt i databasen. - Få det til å se pent og ryddig ut
Bruk linjeskift og titler – Her er et godt eksempel på hvordan en side kan se ut.