Sjekk din profilside

Publisert 04.09.2025

Du bør jevnlig sjekke teksten som beskriver tilbudet ditt på profilsiden din. Dette er siden som potensielle kjøpere og brukere/pårørende bruker for å sjekke hvilke tilbud som finnes.

Slik fikser du dette!

Dette fikser du når du er innlogget i revisjonsløsningen – se under “registrer ditt tilbud”.

  1. Korrekt beskrivelse
    Har du korrekt beskrivelse av tilbudet ditt? Aktiviteter? Arbeidstrening?
  2. Målgruppen din
    Få frem hvem som er som målgruppen din. Skoleetaten eller Helse- og omsorgtjenesten i kommunen? Barnevern? NAV?
  1. Riktig kontaktinformasjon
    Er kontaktinformasjon og eventuelle egne nettsider og facebooksider korrekte? 
  1. Sjekk adressen!
    Det vi ser i databasen er at noen har forskjellig navn på IPT-tilbudet sitt enn det gårdsnavnet som er registrert med i BRREG. I noen tilfeller er det også registrert postboksadresse og faktisk i noen tilfeller kartkoordinater. Derfor er det fint at du sjekker og eventuelt skriver inn besøksadressen når man beskriver tilbudet sitt i databasen.
  2. Få det til å se pent og ryddig ut
    Bruk linjeskift og titler – Her er et godt eksempel på hvordan en side kan se ut.